Willy.......

Har fortsatt med att rensa rabatter idag. Erica har klippt gräset.......Skönt nu är det gjort för första gången i år. Fortsättning följer, med gräset alltså.......Åkte sedan till Fränsta ,i första hand för att besöka min älskade Willy, det är hans födelsedag idag ,han skulle ha fyllt 73 år.Jag saknar honom så otroligt mycket ,det går ej att beskriva med ord.Tycker, om jag får vara ärlig ,att livet mist sin mening på något sätt.Vi hade det så otroligt bra tillsammans och just därför ,så känns livet så väldigt tomt och innehållslöst utan honom.Men man måste ju försöka att gå vidare ändå, man har ju barn o barnbarn och dom betyder ju väldigt mycket, har jag inte haft dom nära mej nära mej när Willy gick bort, vet jag inte hur det skulle ha blivit.Ett stort tack till mina barn med familjer för att ni stöttat ,och stöttar mej i vått o torrt.Jag lovade i början på mitt bloggande att jag skulle berätta lite om mitt liv.¨Måste få ta sin tid tills jag känner mej mogen för det.Men det kommer, jag lovar........Känner mej lite nedstämd nu, så jag återkommer senare.Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, många är vi som saknar finaste Willy.

Grattis på födelsedagen, vännen.

Vet att du sitter däruppe bland molnen och kikar ner på oss och ser hur vi stretar på och försöker leva livet så mycket det går. Vi ses en annan dag.

Tills dess, vi älskar dig och saknar dig, men kan ändå glädjas åt alla fina minnen vi har med dig..



2009-05-18 @ 19:40:35
Postat av: Kicki

Ja, många är vi som saknar finaste Willy.

Grattis på födelsedagen!

Jag vet att du sitter däruppe bland molnen och kikar ner på oss och ser hur vi försöker leva våra liv så mycket det går.

Vi ses en annan dag. Tills dess: Vi älskar dig och saknar dig, men vi kan också glädjas åt alla våra fina minnen tillsammans med dig... LOVE!

2009-05-18 @ 19:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0