Utan bingovinst

Jaa Monica ,det var ju otur att vi inte vann nåt, men det är ju trevligt att bara få lite miljöombyte ibland, turen kanske vänder ,o då hoppas jag att vi är med på tåget. Har börjat denna dag med en långpromix(som vanligt) har sedan förberett middagen(och det är ju jag i ett nötskal) skall alltid ligga steget före.(Stresskänslig).Skall nu snart hälsa på i min familj(Emmerdale farm) dvs Hem till gården)Följer den varje dag....... man har ju inte så stora pretantioner....... man är nöjd med det lilla här i livet. I går fick jag ju besök av mina älskade barnbarn .Dom är ju för härliga,o speciellt i den här åldern som dom befinner sej i.Man känner sej verkligen behövd o omtyckt  när man har dessa telningar intill sej.Innan dom for hem gick vi ut  på en liten promenad ,så William fick testa sin nya cykel.Han var jätteduktig på att cykla.Emilia fick åka vagn.Tack för att du tyckte om min mat Kicki, o det är ju så här, att i trevligt sällskap smakar det alltid gott.....I eftermiddag skall jag gå ut för att städa lite i uthusbodarna.Arbetet ligger på, bara slit o släp skämt åsido, jag tycker att det är skönt att ha ordning o reda på saker o ting.Kram




Kommentarer
Postat av: Kicki

Heeeeej!

Ville bara meddela att samtalet idag gick jättebra.

Nu är jag så trött så jag tror att jag ska krypa till kojs fastän klockan bara är åtta..

Trist att det inte blev någon bingovinst, men som sagt miljöombyte kan ju vara vinst nog.

Kram!

2009-05-11 @ 19:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0