O DET ÄR BARA REGN HOS MEJ.........

Försökt att städa lite idag,kan ej fatta, förr tyckte jag att det var så roligt att städa, idag ser jag det bara som ett nödvändigt ont......Medans jag lade ner min energi på att dammsuga började det på att regna o åska,usch vad mörkt det blev på himlen,slog av datorn, för man vet ju inte hur kraftig åskgången blir.Sedan jag  blivit klar med min fuskstädning, dök Håkan upp,följde då med honom till Ånge,inte för att jag skulle handla nåt utan mest för sällskap.Men trot eller inte,grej efter grej hamnade i korgen, så visst blev det handla av, fast jag inte skulle ha nåt.Dålig karaktär, eller hur.Nästa besök systemet,köpte två flaskor vin ska det vara, så ska det, allt eller inget(den filmen var inte bra)Har köpt grillade kycklinglår så nu får det bli det och ett glas vin eller två..........Vid pennan eller musen /Lilian


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0