Lördagskväll.....

Har nu gått ett par dar sedan jag satte mina tankar på pränt.....Igår var vi hembjudna till Kicki m fam på middag,tacopaj med tillbehör blev det. Riktigt gott. Efterrätt kladdkaka m grädde mums file babba.Såg sedan talang tillsammans, sedan åkte vi hem(Erica o jag alltså.....Väl hemkommen fick sovrummet besök. Trötttttttt.Vaknade imorse med två hundar i min säng... Robin o så våran lånehund... Saga en liten dvärgpudel..... som jag har nämnt tidigare.... Upp o hoppa ut med jyckarna, in igen för att sedan ordna lite frukost.... Te m smörgås som vanligt..Såg sedan på nyhetsmorron.o efter det klev jag upp,ut med hundarna igen åter hemma... plockar in tvätt,o småpysslar med lite av varje.Pratar sedan med min syster Britt- Inger om ditt o datt. Ut med hundarna igen,när jag koommer hem ser jag att min bror Tommy har ringt..... Ringer upp honom, han fyller ju år idag min lillebror, kul att talas vid , det finns ju hur mycket som helst att tala om, men vi har vissa gemensamma intressen han o jag.Det blir inte att man  träffas så mycket o speciellt inte sedan mor o far gick bort. men de gånger man träffas , desto trevligare....Det har hänt så mycket tragiskt här i lilla Fränsta på kort tid, så man blir liksom avtrubbad från omvärlden...... 12-årig flicka begår självmord, en 25 årig grabb försvinner..... har ej hittat honom ännu..... ruskigt.Nu väntar jag på att Erica skall komma hem o ta över ansvaret av Saga....Hon är på hundutställning med sin egen hund idag i Uppsala.Det hade visst gått bra.Vi hörs. Kram


Kommentarer
Postat av: Tommy

Vad mycket du skrivit. Har bara skummat igenom en del. Jag ska läsa igenom mera ordentligt när jag får tid. Vi träffas till sommaren.

Mvh.

Tommy

2009-05-23 @ 19:27:57
Postat av: Kicki

Så hur har din helg varit då?

Vi har haft det toppen. Varit ute hela tiden och njutit i vår nya paviljong - det blev kanonfint!

Ser att Tommy kommenterat ovan - kul.

Ska ni träffas till sommaren? Då vill jag gärna vara med på ett hörna också. Du kan väl ta med honom hit och hälsa på. Kram!!!

2009-05-24 @ 19:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0