Ledig......

Äntligen får jag lite paus, det är hundar o katter i mitt liv just nu.Idag kom lilla pudeln Sara, hon är inte så van vid andra hundar,grinade upp sej mot Dini,men med Robin gick det ganska bra.Det blir lite obekvämt när man skall rasta dom.Får ta en o en ,men man får ju motion o det är ju inte så dumt. Nu har Erica tagit med sej Sara för att åka till Kattis o hälsa på. Dini är hemma ,o alldeles nyss har jag varit ute med Robin.Ja, igår var vi ju på kalas till Malin, o där var det festligt värre, jag tror vi var ca 15 pers som hade slutit upp för att fira henne.Lägger ev ut kort lite senare, så ni får ta del av kalaset.Emilia blev lite sjuker på kuppen, men inget drastiskt. Lite förkyld.Kicki ringde mej för att höra om  jag kunde vara barnvakt, men det ställde sej lite besvärligt när jag skulle ta hand om en hundvalp.Men det ordnade sej ändå, morfar  blev barnvakt, och det gick säkert bra.......Ikväll skall jag titta på uttagningen till melodifestivalen o sedan blir det väl till att sussa för att orka med att ta hand om djuren imorgon.Ny dag o nya bekymmer o även nya upplevelser.Kramizar

Kommentarer
Postat av: Kicki

Är du lite sugen på en liten pudel nu, eller?



Det löste sig jättebra med barnvakt i alla fall.

Det hade gått bra... och William sov på soffan när jag kom hem. Han är visst inte så pigg han heller.



Kram!

2009-05-14 @ 18:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0