Långsamt.....

Nu har ägarna till lilla Sara varit hit för att hämta henne,hon blev så klart jätteglad, men inte jag. Det är ju så konstigt att man kan sakna ett djur så väldigt, trots att man bara har haft den i sin ägo i 14 dar.Tror att min nästa hund blir en dvärgpudel, men just nu är det bara Robin som gäller...Annat som hänt idag........ Varit till Fränsta i första hand för att besöka min älskade Willy, han ligger ju i minneslunden.Plockat en bukett liljekonvaljer till honom,han älskade dessa blommor och det gör jag med.Saknar honom så oerhört mycket, han mitt allt.Tårarna trillar nerför min kind.Sitter en lång stund där, tankar kommer o tankar går...Minnerna gör sej påminda.Ack hur skör livets tråd är.....Det gäller att ta till vara på vad livet ger här och nu.For sedan till konsum för att handla lite mat, det behövs ju alltid,träffade där Kicki och hennes barn.Imorgon skall dom komma hit till mormor,det är alltid roligt när dom kommer på besök.Har väldigt ont i ryggen, så jag hoppas att jag känner mej bättre imorgon.Men Erica är ju hemma så det ordnar sej på ett eller annat sätt.Känner att jag måste röra på mej nu , Ha det så gott. Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS på morsdag, älskade lilla mamma.

Kikar in någon dag och kramas lite.

Hoppas att du vunnit en slant på bingon ikväll!

KRAAAAM!

2009-05-31 @ 21:31:20
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev inlägget nyss..

2009-05-31 @ 21:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0