Iväntan på tårta.......

Sitter just nu och väntar på att Erica skall komma hem från jobbet, för vi skall nämnligen på födelsedagsfest.Mitt barnbarn Malin fyller arton år idag. En stor dag. Myndig med allt vad det innebär.....Prins Carl Philip och hon skulle ju ha kunnat  ordna en fest tillsammans,det skulle ha vart trevligt.Dom fyller ju år  på samma dag.Men å andra sidan vi klarar oss utan kungligheter det är nog kungligt ändå........Lilla Malin som vuxit upp o blivit stora damen , ja tänk vad tiden går ,och man får hoppas att livet far väl fram med dem. Jag har haft Rolf här på besök idag ,var hit med honung,drack en kopp kaffe tillsammans  och pratade om livet i stort.Skall snart gå ut med hundarna så dom får göra sina behov innan vi åker.Imorgon o på fredag skall jag även vara hundvakt till en liten dvärgpudel men det skall väl säkert gå bra.l  Sedan får Erica ta över. Nä nu skall jag hoppa i duschen.Vi hörs Kram                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0