Hemkommen från stan

Hej
Har nästan nyss kommit hem från stora staden Sundsvall.Är riktigt rejält trött,efter att ha vandrat runt på olika affärer.Först var vi på biltema o där inhandlade jag ett batteri till min åkgräsklippare inte billigt, pris:561:- men det var i alla fall billigare än hemma i Fränsta för  där stod det på prislappen 750 kr hujedamej vilken skillnad.Vi blir alltid missgynnade vi som bor på landsbygden, men å andra sidan har vi ju en fin natur, som inte statsborna har,men man kan ju inte leva på den heller.Föt att återgå  till vår dag i stan ,så for vi sedan vidare till ICA MAXI o där köpte Kicki en cykel till William och cykelhjälmar till båda barnen.Inte billigt med barn,men å andra sidan vad vore livet utan barn, innehållslöst vill jag säja. De är ju vår framtid.Till statsresan igen, efter ica for vi upp till systembolaget o där köpte jag en flaska vin(jättegott vin)The king (Elvis Presley).Styrde sedan kosan mot ikea baren, knorrade rejält i magen på oss. Hungriga(att handla suger)Vi vuxna åt kotlettrad m tillbehör,barnen käkade köttbullar o potatis. Gott. Åkte sedan åter på ICA för att handla med oss lite mat o styrde därefter kosan hemåt. Borta bra men hemma bäst.I morgon får jag ev besök av mina underbart goa barnbarn och deras mamma.Tack Kicki för skjutsen och en trevlig dag tillsammans.Älskar er. Kram/mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0