Fredagskväll.....

Hej igen
Kan ej låta bli att logga in på min blogg(nymodighetens sötma)kan man kanske kalla det.Nu har jag ätit o druckit o känner mej riktigt nöjd o tillfreds med livet.Men ni  skall veta att livet inte alltid har varit en dans på rosor för mej(även om jag gillar dans)skämt åsido, men så är det.Skall försöka att berätta lite om vad jag gått igenom vid ett annat tillfälle.Det blir inget kyrkobesök imorgon, av naturliga skäl, istället så kanske Sundsvall får se upp, kanske vi kommer på besök, vem vet.Erica skall jobba imorgonkväll så då åker jag med Kicki o hennes barn.Återkommer med vidare information vid ett senare tillfälle.Bye bye.Kramizar


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej du vackra människa! Ser framemot att få följa din blogg & dina tankar!! Tycker det var ett bra beslut av dig att börja blogga =) Själv har jag en djup bloggsvacka...har all tid i världen, men noll inperation. :(



Hälsa gärna till Kicki att min mobil är trasig...Har ni tid över får ni gärna komma förbi här. Ska åka på norra vid 13-tiden, men före det är vi hemma...



STOR KRAM!

2009-05-08 @ 21:04:33
Postat av: Kicki

Hoppas du sovit gott. Det har vi gjort, om än inte så länge. Finaste sonen vaknade som vanligt med tuppen (eller innan tuppen t.o.m.) klockan 05.10.



Ha det så bra och slå en pling om du är sugen att åka med till la stada.. Kram!

2009-05-09 @ 08:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0