Fint väder.....

Ja idag har det varit mycket fint väder. Passat på att klippa gräsmattan(Erica klipper)och jag rensar runt rabatterna,min trimmer funkar inte, så jag får kravla runt på alla fyra, men det gå bra, det också..Efter klippningen for Erica o Ninna till hundklubben, för att släppa sina hundar.Dom har whippet båda två.Under tiden dom var borta, fortsatte jag med mitt jobb i trädgården.När dom väl kommer tillbaka, sätter jag på kaffe.Fikar  ute. Jättemysigt. Äter sedan middag, snabbmat blir det.men det duger det med, ibland...........Skall snart ut på en promenad med Robin.Jag lovar dej Kicki ,att ta med Tommy på ett besök hos er, det tycker han säkert skall bli trevligt.Det blir kanske potatissättning den här veckan, vet ej vilken dag, men det ger sej.Igår var Aila o jag på bingo till Alby,vann inget,men trevligt ändå.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack va gulligt skrivet! Ja jag hoppas det blir bra det här jobbet, jag tror det :) Får hoppas man får jobba MKT =)



Va duktiga ni varit med trädgårn, skönt att ha en sådan o pyssla med! Kramar/Linnea

2009-05-25 @ 22:37:48
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0