En ny vecka

Idag har det väl inte hänt nåt speciellt.Promenerat strukit kläder och lite allmänt pyssel.Erica har haft besök av sin kompis Linda, dom gjorde ett besök på hundklubben. Själv har jag haft besök av min dotter Kicki, alltid lika roligt  när hon dyker upp.Sedan fick jag besök av min bästa väninna Monica.Är så glad att jag har henne ,som min bästis, vi har ju känt varandra ca 40 år,o sådan vänskap bryts inte så lätt. Sådana vänner fär man vara rädda om.Imorgon är en ny dag ,får se vad den har i sitt sköte.....

Kommentarer
Postat av: Monica

ja jag håller med att man ska vara rädd om sina vänner, och du är en rigtig vän.



Kram Monica

2009-05-20 @ 00:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0