En doft av sommar......

Hundar hundar....... Började min dag med att rasta hundar. Tre stycken,en o en, motion vill jag säja......Erica har följt med sin kompis Cattis  till Sundsvall,hon skulle kastrera sin katt...... Därför hundvakt. När jag gick ut med min hund imorse,fick jag se i skogsgläntan, hur liljekonvaljerna hade slagit ut i blom. Vilken känsla o vilken doft. Plockade med mej en liten bukett hem, o jag tänkte i mitt stilla sinne, tänk om Willy hade levt nu, underbara tanke, men bara en tanke för så är ju inte fallet. Han fullkomligt älskade dessa blommor,skall plocka en bukett till honom och åka till minneslunden.Han kanske känner doften av dom , vad vet man.Kicki tittade in fram o tillbaka innan hon for hem. Hon kände sej inte riktigt bra ,och det syndes, hon hade säkert feber. Hoppas att du kryar på dej lilla stumpan.Har även haft besök av min bästis Monica.Vi drack kaffe och försökte att lösa världsliga problem.Skall nu gå ut på balkongen för att plocka in solstolen dynor mm för det blir nog regn......Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0