Det stundar mot helg

Idag har det inte hänt så mycket här på hemmafronten, har mest suttit vid datorn och försökt att designa och fixa till min blogg.Skall snart lyfta ändan ur stolen för att bege mej ner till köksregionen, måste fixa till lite käk tills dotra kommer hem från jobbet. Inget avancerat,rester från igår,stekt fläskkött m klyftpotatis o lite omelett.Imorgon skall jag följa med min dotter Kicki o hennes barn , alltså mina barnbarn ,William o Emilia,till kyrkan,det skulle visst komma nån clown dit (tror jag)vi får väl se.Det skall bli kul(man behöver ju lite andlig spis ibland).Man får väl inget annat gjort nu när man skaffat blogg.Nu måste jag utgå. Vi hörs. Kram till er alla där ute i etern.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Meeen ååååå, vilken fin blogg! Man blir alldeles varm och glad av de fina färgerna och de vackra bilderna! Ska bli riktigt roligt att följa den!

Själv har jag haft en lång bloggpaus nu... inte för att jag inte velat skriva utan helt enkelt för att jag inte hunnit. Blir väl bättre till sommaren kan jag tro. Massor med kramar till världens underbaraste mamma! Jag älskar dig!!

2009-05-08 @ 16:56:42
Postat av: Carina

Vilken jättefin blogg mamma. Kul att kunna följa dig här. Många soliga kramar från mig.

2009-05-08 @ 17:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0