Besök i Fränsta.....

Det är inte ofta som man åker till Fränsta, o det gör ju sig självt när man inte har någon bil,ja så ligger det till.Men idag hade jag bilen, för det första så skulle jag till farbror doktorn o det gick bra.Efter det besöket, åkte jag till erikshjälpen, o där träffade jag Kerstin(Daniels mormor)o Gusten, jag tror inte att jag har träffat dom sedan Emilias dop.Köpte lite småsaker till mina småtroll ,William o Emilia, dom tycker att det är spännande att lyfta på sofflocket när dom kommer till mormor, där har dom sina leksaker.Hux flux finns där nya saker o så spännande.Ja dessa små liv.Från  det ena till det andra,åkte sedan vidare konsum fick besök.Inhandlade lite matvaror.Styrde sedan kosan  till mats(Jontas) handelsträdgård.Köpte sättpotatis, mandel. DYRT....... 60kr för två kilo,köpte sex kilo=180kr ja, nu får man äta dem med andakt. Sagt o gjort, åker nu hem med en lättare plånbok. Väl hemma packar jag upp varorna , går ut med robin,åker sedan till sopstationen på statiol,kastar sopor,köper sedan ett telefonkort o en trisslott i hopp om att vinna tillbaka lite pengar, men tji ingen vinst...... okey bättre tur nästa gång.Kanske.Väl hemma igen gör jag i ordning en äggmacka o till det ett glas filmjölk.Min middag.Erica äter hos Cattis.Nu måste jag vila pekfingret.Kramizzzzzzzar

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, gissa om småtrollen tycker att det är skoj att komma till mormor och leka med nya leksaker!!

Kraaaaaaaaaaaaaam!

2009-05-19 @ 19:51:00
Postat av: Linnea

Å vilken omtänksam momma! =D Men det är ju du personifierad det så brydd bli jag icke! ;-D



Så du träffa min momma å gusten, ja det var ett tag sen man träffa dom själv...Men rätt vad det är så ploppar dom upp! :) Visserligen skulle man bli bättre på att hälsa på själv.



Hoppas allt e fint me dig o att vardagen rullar på! Stor varm kram till dig från Max o Mig! <3

2009-05-19 @ 22:37:50
URL: http://linneasekgkurva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0