Aftonsol

Sitter nu här vid min dator ,och utanför mitt fönster,ser jag solen dala, den skiner på grantopparna bortom horisonten.Det är bara så vackert......Idag har jag haft fullt upp med hundarna,men det har gått mycket bra.Håkan och jag åkte till Ånge idag, o då lämnade jag lilla Saga hemma,hon fick kampera i Dinis bur, o det gick ju bra ,vi var ju borta bara en o halv timme.Nu är Erica ledig i två veckor innan hon börjar sin anställning på callcenter i Ånge.Hon har nu varit där på introduktion i två veckor, och det verkar ha gått väldigt bra.Håkan har nu hjälpt mej med att sätta ett nytt  batteri i åkgräsklipparen så nu är det bara tuta o köra.Gräset har ju en benägenhet att växa fortare än tanken.Jag väntar nu bara på lite varmare väder ,så att jag kan ligga på balkongen o läsa en god bok och riktigt njuta av livet.........Nu skall jag titta på så ska det låta(det är sista gången)för den här säsongen.Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas att det blir många härliga dagar för dig på balkongen i sommar... Paradiset...

2009-05-16 @ 12:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0