Trimmat....

Äntligen fungerar min grästrimmer..... Det är bra att man har en bror som är mycket duktig på allt som har med maskiner att göra//Tack Håkan.....Han är ett riktigt ljushuvud.Så nu har jag rantat runt här på tomten som en  liten ekorre.Fint blev det....Sedan in, slet av mej kläderna och in i duschen, o vilken känsla,kände hur en inre frid smög sej på, när det varma vattnet strilade över min kropp.......Väl nyduschad,satte jag igång en tvättmaskin,sedan fick frysen ett besök.Hämtade fram lite färdiglagat, in i micron , 7-8 min . Klart.Snabbmat är bra att ha tillgång till ibland när man inte har lust att stå vid spisen( som jag så sällan har nu för tiden) och till det ett glas vin,kan inte bli bättre.Man har inga stora pretantioner här i livet......Skall försöka att få tag i Carina för att höra om vi skall vara tillsammans på midsommarafton, eller om dom har tänkt sej något annat.Kicki o Daniel med barn kommer gärna vad jag vet. I fjol var vi tillsammans och det var jättemysigt.....Idag har barn och ungdomar firat skolavslutning, man minns ju  själv hur det var..... Pirrigt.... men skont,äntligen skollov en hel härlig sommar  väntade, med bad, barfotaspring, ja bara vara, helt enkelt.......Vilken bekymmersfri tid......Tänk om man kunde vrida klockan tillbaka, men tyvärr det går ju inte......Livet går tyvärr inte i repris.Men jag klagar inte ,har det hur bra som helst nu också ,det är bara ett som fattas... Willy....min älskade ,men så är det ju med  livet man får ta det som det kommer......Nej nu börjar talang...... Vi hörs. Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0