Riktig sommarvärme

Huvaligen ett sånt väder vi fått..........Nu är det några dagar sedan jag skrev i min blogg, det har bara inte blivit. I torsdags var jag till tandläkaren.... inte ett hål, glad blev jag nog dyrt ändå undersökningen kostade över 600kr, inte klokt, Tandläkaren tyckte att jag skulle ta en tandvårdsförsäkring man jag vet inte hur jag skall göra, priset för denna skulle ligga på ca 1350 kr per år, får tänka på saken.Sedan på eftermiddagen for jag till dagis för att hämta upp mina små solstrålar, William o Emilia, har varit hemma hos dem tors,fre o lördag medans Kicki och Daniel gjorde en liten semestertripp till Stockholm,och dom hade haft det hur skönt som helst.Det är dom värda,för det frestar på att både arbeta och vara småbarnsföräldrar..........Hur som helst, så hade vi det jättemysigt, barnen och jag,  men lite trött blev man ju, lille William var pigg på morgonen kl 5:00 fick jag besök i sovrummet, men vad gör väl det när en sån liten krabat kryper ner till en i sängen.Emilia sov längre men som jag sa förut, det gick hur bra som helst........Igår var min syster Britt-Inger hit på besök, vi satt ute på altan o fikade och pratade om ditt o datt//Låg ute på balkongen inatt och även i förrgår:) Hur skönt som helst..... Underbara ställe .... mitt paradis på sommaren.......Nu är jag nyss hemkommen efter en svettig promenad, så nu skall jag gå ner och brygga en kopp kaffe och sedan blir det Hem till gården,Får se vad jag hittar på efter det, det blir nog paradiset som får besök(balkongen).......Ha en bra dag...... Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0