Grå måndag........

Och så var det måndag igen......... Veckorna bara rullar förbi, jag tycker att livet är en enda lång sträcka.Och så skall det väl vara , ena dagen är den andra lik, jag kanske verkar lite destruktiv, men för mej känns det så ibland. Blir väl kanske lätt så när man vandrar mellan spisen och diskbänken dag ut o dag in, det är väl till att ta i ,men det är ju olika dagar.....ömsom vin ömsom vatten(dricker helst det första). Missförstå mej rätt.Vin i all ära men vatten det är ju livet det, se.Har pratat med min väninna Monica idag, hon har varit i Leksand över helgen, och jag saknar henne verkligen när hon inte är hemma.Vi pratar och anförtror oss till varandra om allt.Hon är en klippa. Och så har ju Kicki , en av mina älskade döttrar varit hit på besök. Fick en liten ros i kruka och en  grädd o sockerskål i fint porslin och mönster.( Jordgubbar) . Morsdagspresent.......Vi hade ett litet familjeråd...... Mycket givande.Tack Kicki för att du alltid finns till hands när det behövs.Du är som en liten  ängel som dyker upp när man  som bäst behöver det........Hoppas att allt är tillrätta lagt nu för var och en........Det är bara att se tiden ann.Annars så har det inte hänt så mycket idag. Tvättat städat lagat mat. Nu skall jag titta på en film(tror jag) får se hur länge ögonen hålls öppna, är rätt trött, somnade inte föreän halv tre i morse, så John blund kanske kommer på besök, fortare än jag tänkt........ Återstår att se........Natti natti Kram

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack för de fina orden!

Du är min ängel! Alltid hjälpsam, omtänksam och kärleksfull - Världens bästa mamma!

2009-06-02 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0