Födelsedagsfest.........

Ja så var det fest igen... Mitt barnbarn Martin fyller 20 år,ja tänk ,då man var 20 år, livet lekte tyckte man, vid den åldern var jag mamma till en liten gudomlig dotter Carina, som idag är mamma till Martin, ja tänk vad tiden går....Tillbaka till kalaset, vi serverades grillad fläskkarre med potatisgratäng o beanairesås stekta champinjoner ,zuzzini och en god sallad. Hur gott som helst...... Sedan blev det ostkrokar, chips o godis. goddi goddi.Efter detta blev det marängtårta och kaffe.....Drickat bestod av vin öl cider likör  cocacola vatten mm allt för att tillförställa allas behov.... Med andra ord en helt underbar kväll.....Tack Carina o Stefan för er gästfrinet//Annars har denna dag gått i regnets tecken, men vad gör väl det när man får avsluta det på ett så underbart sätt.....Erica jobbade så hon kunde inte närvara,men hon fick sitt till livs i alla fall.Jag är så glad att jag har en så underbar familj med deras respektive , så det går nästan inte beskriva med ord.Min familj består som ni förstår av mina barn med respektive familjer Nej nu skall jag titta på en film, jag är en filmfreak ska ni veta.Vi hörs. Kramizar till er alla och sov så gott.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja, jag håller med dig om att det var riktigt lyckat igår! En massa gottigott och frmaförallt världens bästa sällskap. Love you all!

2009-06-11 @ 18:06:59
Postat av: carina nilsson

Roligt att ni trivdes, för det gjorde vi också. Hoppas att tårtan även smakade för Erica. Ha det gott allihop// Kramar Carina

2009-06-11 @ 20:39:57
Postat av: Erica

Carina- Tårtan smakade väldigt bra! supertack för en supergod tårta!

2009-06-11 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0