Blåsväder.......

Idag har stormen verkligen  tagit oss med storm"L"Blåser så man tror att taket skall lyfta//viner i knutarna, nästan som på hösten.Men då är det skönt att sitta inne(vid datorn) och kura(skymning).Igår blev det inget bloggande,var sååååå trött, såg halvåtta hos mej somnade till en liten stund vaknade till vid niotiden av en telefonsignal........ Monica ringde, hon hade vindragning, men jag kunde inte närvara//hade inte tillgång till bil,men i alla fall det var jag som vann potten +3;e pris + extravinst bra utdelning......Nu får man fylla upp vinskåpet........very nice.......man får väl tillreda någon god mat för då har man ju en orsak att korka upp en flaska/.Idag har jag putsat fönster  i matrummet och bytt gardiner.....vita blev det o så ljust det bidde,sommarkänsla........ljuvligt.Dammsög sedan uppifrån och ner........Känner mej nöjd med dagen//Imorgon skall jag ev följa med Monica till stora staden Sundsvall...... har inte bestämt mej ännu....beslutsångest...... Skulle egentligen ha  åkt med Carina o Stefan till Östersund men så blir inte fallet.........kanske nästa år om allt är som det ska......Nej nu skall jag försöka att få mej nåt till livs.......Hungrig...See you later(alligator)Kramizar från mej......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0