Väntan...........

Sitter just nu och väntar att min bror Håkan skall dyka upp, så att vi kan åka till Ånge för att handla. Kylskåpet lyser med sin tomma närvaro, och då blir man förstås jäääääätttte hungrig.....Har alldeles nyss haft besök av Ulla, satt och surrade ett tag....Igår följde jag med Aila o Rolf på bingo i Ljungalid...... Vann inget, som vanligt, Aila hämtade upp mej , men hem fick jag åka med Cattis, för hon skulle ändå hälsa på Erica......Tänkte åka till Gävle med Konny, för att titta på en bil, men blev inget av  med det....... Magproblem.......Han skulle åka dit själv för att titta på den.... Snälla människa..... Goda vänner får man vara rädda om.......Pratat med min dotter Kicki på telefon, alltid trevligt att prata med henne, och det finns ju hur mycket som helst att ventilera om........Hon o barnen skulle ev baka, kul för barnen.......Nu skiner solen här utanför mitt fönster, annars har det regnat till o från hela dagen......Robin ligger här vid mina fötter och sussar......Rogivande.....Har också haft telefonkontakt med min andra dotter Carina, dom var på väg till Hudiksvall...... Imorgon väntar trav på Hagmyren, jag hade också tänkt att åka dit, men får se hur jag känner mej imorgon......Järvsöfaks skall visst springa för sista gången, en helt otrolig häst, har sprungit in över 20 miljoner kr...Nu är han värd att bli pensionär........Hoppas  att dom får trevligt där, Carina o Stefan, och att dom vinner storkovan, för det är dom värda........ÅTERKOMMER..... kRAM SÅ LÄNGE//////.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0