Vacker dag

Som talesättet säjer.....efter regn kommer sol, och det verkar ju stämma just idag, men det verkar som det är mer regn på väg..... shit, kan ej uttrycka mej bättre,,Erica ringde för en stund sedan och talade om att hennes bil hade gått igenom besiktningen, och hon blev glad,,,,,Idag har jag putsat fönstren på utsidan i lillstugan, tvättat, strukit ,sysslat med lite av varje,,, Fast egentligen skulle jag ta det lite lungt, för min rygg var inte bra imorse, och det kunde jag ju ana, var i farten från tidig morgon till sen kväll igår,,,,,, Hade svårt att somna,,,,, ont i magen,,,,, förgrömmade mage,,,, släktdrag....Men det var ju positivt att att vara i farten igår, Kicki var här för att hjälpa Erica med tapetsering och det blev hur fint som helst,,,,Sedan möblerades det om och städades i alla skrymslen, men vilken tid allt sådant tar  som sagt det tog ju från morron till sen kväll att utföra detta,,,,,Jag tog hand om mina små barnbarn och såg till att vi alla fick något till livs,,, hjälpte även till lite hos Erica......Har nyss pratat med Kicki, och dom skulle ev fara till Sundsvall för att gratta Linnea, som fyller år idag.....Grattis Linnea, skickar en hälsning till dej via etern.......Nej, nu har jag så ont i ryggen, så jag måste upp och röra på mej.......Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0