Tröööööööt

Nu har det gått några dagar igen, sedan jag skrev här på min blogg.Skall försöka att skriva ner några rader, men jag är så trött idag, så jag vet inte vad.....Är det vädret eller....... har sovit gott hela natten men ändå.....hur trött som helst....Idag har dagen nyss börjat ,så jag har inte hunnit med så mycket mer än att ha varit ut och gått med hunden, får se om jag orkar nåt mer//Igår var Birgit och jag till Kölsillre på auktion, men vi ropade inte in något varken hon eller jag, och vilket väder sen ...regnet stod som spön i backen...det regnade från och till hela tiden..... Var helt genomfrusen när jag kom hem, satte på elementet så jag skulle bli genomvarm..... Huva....Träffade Willys bror Bertil med sambon Anna-Lena  och så träffade jag Lena Eriksson , hon var där med sin familj,dom hade nyss kommit hem från en vecka på Kreta, oj vad jag längtade dit .... Dom hade bott på samma ställe som Willy o jag hade varit på dvs Daratso, helt underbar plats.....Skulle så gärna vilja åka dit igen, men vet inte om jag är redo för det ännu.....för många minnen som pockar på,. det är ju bara helt underbara minnen.... men ändå... känns för jobbigt.....Någon gång i framtiden kanske, who knows......Imorgon så kommer kanske Kicki hit , hon skall hjälpa Erica med tapetsering, o så fint det kommer att bli......Nej nu skall jag vila en stund, ev titta på Törnfåglarna, ute regnar det så det spelar ingen roll om man tittar på tv.... Blir det upprhåll skall jag plocka in jordgubbar..... en hel del moget.....Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0