Bingovinst

Lovade ju igår att jag skulle skriva och berätta om storvinsten.... tyvärr den uteblev, inte helt oväntat.....Det är väl som det säjs ,att den fattige skall inget ha, utan vi får göra rätt för pengarna dvs arbeta  arbeta arbeta.......... Vad kul Kicki att ni hade det trevligt i Östersund...... Bada går ju alltid hem i alla fall hos barnen. men inte för dem som är en badkruka ,som jag är.....Vi ses och hörs idag om du kommer hit..... Erica är ju också hundvakt till Magdas hundar......Två whippetsar....Usch vad jag blir trött på detta regnande....Jag hoppas att solen visar sin vackraste sida snart igen:)Vet ej vad jag skall ägna denna dag till, vi får väl se. Måste köpa en ny kaffebryggare för igår pajade min gamla.... tappade glaskannan i golvet.....tusen bitar så klart.....Så det får duga med te så länge..Gjorde iordning kycklingfile igår, så idag blir det kycklingwok till middag....Gott.Nu måste jag gå ut med Robin hur motbjudande det än känns( på grund av regnet.......det är bara att ta  paraplyet och ge sej iväg....Vi hörs och ha en bra dag.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0