Bingokväll

Idag har det inte blivit något särskilt gjort, mest bara suttit framför datorn....Ruggigt väder ute regn och blåst.Var ut och gick för en stund sedan, tog med mej Dini, det blåste och ven , och när vi nästan hade gått runt, vi var utanför grannens hus, så plötsligt knakar det till i den stora björken  som stod intill vägen...... Dini och jag tog ett stort kliv bakåt,och  hann tänka ,undrar åt  vilket håll den ramlar , och som tur var föll den in emot grannens tomt.Usch så rädd jag blev och så även Dini......Men nu är vi välbehållna inomhus.......Sitter just nu och väntar på att Erica skall komma hem från jobbet, så att jag får låna hennes bil, för jag tänker nämnligen åka på bingo till Ljungalid.Birgit skulle åka före och ta plats ,så det gör inget om jag kommer lite sent.......Vi brukar sitta tillsammans, och även spela tillsammans.....dubbel chans att vinna......om man har turen på sin sida vill säja// Slog tyvärr sönder min kaffebryggare idag , så nu får jag hålla mej tillgodo med te......inget mej emot........Så nu skall jag gå till nedre  planet och göra iordning tevatten + mackor.......Berättar väl senare om den storvinst vi vann:)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!

Hoppas att ni vann på bingon ikväll. Hade ju planerat att jag också skulle åka på bingo ikväll, men det föll i totlat glömska. Istället har vi varit på äventyrsbadet i Östersund hela långa dagen - JÄTTEKUL FÖR OSS ALLA!!!! Barnen stormtrivdes och även vi vuxna hade riktigt roligt.

Vi kanske ses imorgon när jag ska hjälpa Erica att spackla. Kram!

2009-07-09 @ 20:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0