Åska

Idag har åskan gått här hos mej..... Tycker inte om det... Annars har det regnat och emellanåt har solen visat sej från  sin vackraste sida..... 20 grader varmt.....Man kan inte företa dej något ,i alla fall inte utomhus och det är ju där man vill vara nu då det är sommar. Nog med klagomål på vädret nu.....Igår var Kicki här för att hjälpa Erica med målning... Nästa steg blir tapetsering, dom är duktiga mina flickor. Jag gjorde pizza som vi åt tillsammans......Imorgon kanske jag följer med Erica till Sundsvall, hon skall köpa ett köksbord med stolar på Ikea......Vad vore vi utan Ikea, ett helt komplett varuhus, har allt mellan himmel och jord...... Billigt.....Kicki och William skall åka tåg till Sundsvall för att sedan mysa där tillsammans ,bara dom två......William väntar med spänning och det kan man ju förstå.....Får ha mamma för sej själv och så få åka tåg.... hur bra kan det inte bli....På onsdag skall jag eventuellt ut i skogen för att plocka smultron .... om det finns några förstås...... Hoppas för jag älskar de bären.......Nu börjar Beck ,jag tror att jag skall titta på det, har sett den förut, men ser gärna om den......Höres.Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0